Jeśli chcesz doadać nowego menedżera do swojej umowy Seduo.pl, po prostu kliknij przycisk „Dodaj menedżera” w zakładce „Menedżerowie” w administracji.
Otworzy się okno, w którym wypełnisz 3 obowiązkowe pola:
Adres e-mail
Imię
Nazwisko
Po wypełnieniu wszystkich informacji kliknij przycisk „Dodaj menedżera”. Menedżer nie otrzyma żadnego powiadomienia, dopóki nie przypiszesz co najmniej jednego kursanta do jego zespołu. Aby dodać kursantów do zespołu menedżera, wystarczy kliknąć przycisk „Przypisz kursantów”. Ponownie otworzy się okno, w którym możesz wybrać jednego lub więcej kursantów, których chcesz przypisać do danego menedżera. Wybierasz kursantów z listy istniejących uczniów w Seduo.pl.
O przypisaniu kursantów do menedżera informujemy za pomocą powiadomienia
e-mail.
W dowolnym momencie możesz usunąć ucznia z zespołu menedżera lub dodać nowego. O każdej zmianie informujemy menedżera za pomocą wiadomości e-mail.
W każdej chwili możesz usunąć menedżera z Seduo.pl lub edytować jego dane. Aby zmienić adres e-mail już istniejącego menedżera, należy go najpierw usunąć i wprowadzić ponownie ze zaktualizowanym adresem e-mail.
Jeśli menedżer jest zarówno studentem, pojawi się niniejszy komunikat, dzięki któremu możemy zdecydować, jakie działanie chcemy podjąć (usunąć osobę z listy menedżerów, czy również z listy kursantów).