Czy osoba o tym samym e-mailu może być jednocześnie menedżerem i administratorem?
Dla jednego adresu e-mail można aktywować dostęp menedżera lub administratora, ale nie ma możliwości posiadania obu dostępów jednocześnie. Klient może uzyskać dostęp administracji za pośrednictwem linku: https://dlafirm.seduo.pl/
Czy kursant może być przypisany do wielu menedżerów?
Nie, każdy uczeń może być przypisany tylko do 1 menedżera naraz.
Czy można zrezygnować z wysyłania e-maili systemowych do administratora/menedżera?
E-maili systemowych nie można wyłączyć, są one podstawą prawidłowego działania Seduo.
Czy można przełączać się między dostępem dla studentów a administracją firmy?
Można przełączać się z konta kursanta na konto administratora (jeśli dana osoba ma nadane oba dostępy). Nie można przełączyć się z panelu administracji z powrotem na konto studenta.
Czy można przenieść ucznia z jednego konta firmowego na inne konto firmowe z tym samym adresem e-mail, aby mógł zobaczyć swoją historię?
Przenoszenie z jednego konta na drugie z zachowaniem poprzedniej historii nie jest możliwe. Konieczne jest anulowanie pierwotnego dostępu i utworzenie nowego (bez historii).
Jeśli klient przedłuży umowę po dłuższym okresie nieaktywności, czy kursanci zobaczą swoją poprzednią historię?
Tak.
W przypadku, w którym kursant był nieaktywny przez ponad 5 lat, zgodnie z RODO, jesteśmy zobowiązani anulować historię aktywności.
Jak powinien postąpić klient, gdy musi skreślić z listy studentów osobę, która jest jednocześnie administratorem?
W takim przypadku konieczny jest kontakt z LMC. Dostęp administratora musi zostać cofnięty przez pracownika LMC z odpowiednimi uprawnieniami do usunięcia danej osoby z listy studentów. W razie potrzeby można ponownie przywrócić dostęp administratora.
Jak powinien postąpić klient, który musi skreślić z listy studentów osobę będącą jednocześnie menedżerem?
W takim przypadku administrator danej firmy anuluje dostęp menedżerski tej osobie, a następnie usuwa ją ze studentów. W razie potrzeby możliwe jest zresetowanie dostępu do zarządzania.
Jak logować sie do panelu administratora?
Nawiązując z nami współprace otrzymujesz automatyczny e-mail z dostępem do administracji Seduo. Postępuj zgodnie z instrukcją w e-mailu.
Jeśli masz dostęp do strony Seduo.pl jako kursant, skorzystaj z przycisku, który znajduje się na górnym pasku - "Zarządzaj firmą".
Co oznacza status "Przesyłamy zaproszenie"?
Student otrzymał zaproszenie.
Od wysłania zaproszenia nie minęło więcej niż 45 dni.
Uczeń nigdy nie studiował ani nie uczył się dawniej niż 90 dni temu i ponownie otrzymuje zaproszenie do nauki.
Czy w statystykach mogę wybrać przedział czasowy?
Tak, statystyki możesz generować wybierając dane dla aktywnek umowy, lub samodzielnie zaznaczyć przedział czasowy, z którego dane Cię interesują.
Co w przypadku zwolnienia pracownika - czy licencja powraca?
Tak. Zwracamy licencje pracowników, którzy zakończyli stosunek pracy.
Gdzie mogę pobrać apliakcję mobilną?
Wersja mobilna Seduo.pl jest dostępna na systemach Android i IOS, wystarczy skorzystać ze Sklepu Play bądź odpowiednio App Store.
Gdzie mogę zgłosić się po pomoc?
Zapraszamy do kontaktu drogą mailową: [email protected]
Możesz też do nas napisać na chacie. Wystarczy skorzystać z ikony "chmurki" w prawym dolnym rogu strony. Nasi konsultanci odpowiedźą w kilka minut.